Prima insemnare


Dragi cititori,

ati citit probabil de-a lungul timpului insemnarile de pe blog-ul meu, maya_ra.ablog.ro.

A sosit insa vremea unei schimbari, pe o platforma mai flexibila si mai usor de utilizat, ceea ce a dat nastere blog-ului in care scriu aceste randuri. Am preluat din vechiul blog (pe care il puteti accesa oricand de pe lista de link-uri din dreapta paginii, unde veti gasi si site-ul meu in care informatia este structurata si usor accesibila) insemnarile din acest an, 2013, pe care le puteti accesa folosind meniul de deasupra imaginii de sus (Experienta portalului din Decembrie 2012 si Sananda Mystery School in Romania).

Daca materialele mele va folosesc, va puteti abona la insemnarile noului blog folosind interfata din partea dreapta a ecranului, fiind necesar sa introduceti adresa de email si sa apasati butonul de abonare. Daca sunteti deja utilizatori WordPress, este suficient sa apasati numai butonul de abonare.

Sper ca ceea ce veti gasi aici si pe celelalte site-uri ale mele sa va ajute in propria cautare a Adevarului si in desavarsirea sufletului, cu discernamant si simtire.

Adrian

