Darele avioanelor (chemtrails). Perspectiva ezoterica.   1 comment

Ceea ce veti citi aici este o perspectiva ezoterica personala.

Poate ca nu este ceva foarte cunoscut, dar unele dintre componentele barierei de frecvente din jurul Pamantului (cea care face dificila comunicarea cu dimensiunile mai inalte si coborarea ghizilor mai jos de planul cauzal 6D, mentinand un fel de colivie pe paliere de frecvente specifice) este reprezentata de anumiti compusi imprastiati in atmosfera inalta, juxtapusa peste planul eteric 5D al planetei. Bineinteles, un mod convenabil de a realiza acest lucru este folosind zborurile avioanelor, inclusiv combustibilii.

Unii dintre compusi se inscriu si in agenda climatica negativa sau de influentare a agriculturii si economiilor, dar despre altceva doresc sa vorbesc.

Inainte de a merge mai departe, trebuie spus ca este virtual imposibil sa folosesti zborurile clasice ale avioanelor pentru a otravi oameni aflati la mii de metri jos, pe pamant, fara a te pune pe tine insuti in pericol. Bineinteles, ele polueaza, dar ma refer aici la acele teorii ale conspiratiei care afirma ca darele contin intentionat substante care sa imbolnaveasca si sa otraveasca pe cei deasupra carora avioanele zboara.

De ce este virtual imposibil ?

1. Imprastierea la inaltime mare (mii de metri altitudine) de particule fine este preluata de vant si curenti de aer si poate ajunge la sute si mii de km distanta de dara initiala, fara a afecta cu nimic pe cei localizati sub ea. Daca nu ma credeti, aduceti-va aminte de nisipul din Sahara (cu particule mai mari) care este ridicat de la sol si dus de curentii de aer in Europa (inclusiv Romania). Cei care s-ar ocupa cu o astfel de conspiratie (inclusiv logistica) ar fi si ei afectati, impreuna cu familiile lor. Chiar asa de inconstienti nu sunt nici ei.

Cand se realizeaza o astfel de operatiune cvasi militara (pentru ca totusi au loc), se aleg cu grija zona si conditiile atmosferice (coordonata temporala) iar avioanele zboara la joasa altitudine si de regula noaptea. Illuminati nu se vor afla in zona. Totul este localizat, tintit, in timp scurt.

2. De ce sa incerci ceva atat de complicat si riscant pentru propria sanatate de „controlor & familie illuminati”, cand poluarea chimica si electromagnetica din marile orase isi face treaba mult mai eficient iar tu poti locui in afara lor? Nu mai vorbim de adaosurile din alimentele procesate, de tehnologii medicale dubioase, de arme montate pe sateliti, de emisii localizate EM vatamatoare pentru tot ce inseamna viata…

Acum sa revin la ideea principala pe care doresc sa o subliniez si las cititorii care rezoneaza sa investigheze la randul lor.

Daca va uitati pe graficul oficial al volumului zborurilor (indicat de numarul de pasageri) din imaginea de mai sus, veti vedea ca in 2020 a fost un nivel asemanator anilor 2003-2004. Sa ne aducem aminte (cei care avem varsta potrivita) ca in anii 90, 2000 (cu 2003-2007 avand maxime) mergand spre 2012, multi Lucratori ai Luminii au fost activati psi in diverse grade incepand sa aiba perceptii extrasenzoriale mai mult sau mai putin stabile.

Dupa 2012, mergand spre 2014-2015, gradul de claritate al perceptiilor a scazut dramatic, cu exceptiile de rigoare (cine a continuat sa lucreze disciplinat pentru a evolua). Putem vedea astazi ce haos informational exista in domeniu si ce dificultate au oamenii sa extraga zonele de adevar (o spun fara a promova perfectionism). Mediumi avansati au devenit mult mai prudenti iar unii chiar au disparut discret din vederea publicului.

Revenind, in 2020, mai ales vara, a existat o permeabilitate maxima a barierei de frecvente din cauza nivelului redus al zborurilor si implicit al darelor (echivalent anul 2003-2004). Este adevarat totusi ca satelitii si alte entitati continuau sa emita frecvente de bruiaj psi. Chiar si in aceste conditii, in anul 2020 (anumita perioada) au existat oameni mai putin afectati de mentalul colectiv de atunci care au avut experiente transcedentale deosebite, fuziuni cu Sinele inalte, energie fizica virtual nelimitata, experiente telepatice, invizibilitate psihologica si altele. Am scris si eu cate ceva, cum ar fi articolul –Tibetani si citadini– precum si in scrierea magica de la sfarsit de an. A fost mult mai mult decat am scris, dar nu am insistat atunci pentru ca am dorit sa investighez anvergura si cauzele.

Dupa anul 2021, cand numarul zborurilor a inceput sa creasca, perceptiile si trairile inalte s-au ponderat si au fost in scadere, cu exceptia, repet, a oamenilor care lucreaza constant cu ei insisi, au practica spirituala regulata si mentin astfel un nivel ridicat de integritate si claritate in conditii dificile.

In domeniul informatiilor ezoterice, traim in prezent un mare haos, partial datorita variatiilor energetice ale timpurilor, dar si intentiei unor entitati vizibile sau nu (unele au cont Fb), care doresc sa cultive nihilismul, deviationismul, teama, neincrederea in propriile puteri si perceptii, falsitatea si artificialitatea. Cu toate acestea, am spus si repet, este mai bine sa ai incredere in propriile perceptii si rationamente mentinand insa o minte deschisa la corectie, re-evaluare si largire de perspectiva, decat sa iti externalizezi gandirea altcuiva, indiferent de calitatile acelei persoane.

Am sa ma opresc aici si sper sa fi reusit cu acest articol sa stimulez o cercetare obiectiva, fara ideologii si prejudecati, a fenomenului darelor si a corelatiei sale cu trairile spirituale si perceptiile extrasenzoriale.

1 responses to “Darele avioanelor (chemtrails). Perspectiva ezoterica.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zborurile la care va referiti sunt cele comerciale, iar statistica respectiva nu stiu cat de relevanta este. Daca cineva doreste sa otraveasca o zona, o s-o faca cu avioane modificate sau militare si o s-o faca noaptea – este exact ceea ce spuneati dvs.
    Darele avioanelor comerciale au o explicatie fizica/stiintifica si nu prea au treaba cu „teoria conspiratiei”, dar asta nu exclude posibilitatea de a pune ceva in combustibil si a folosi avioanele respective pe post de arme care disperseaza otravuri.
    Daca mao tinem cont ca aviaonele de linie zboara pe anumite traiectorii care sunt aprobate si cunoscute, deja „teoria conspiratiei” are o pb…🙂

    Apreciază

Lasati un comentariu !